ΠΛΑΤΩΝΑΣ : «Μια από τις τιμωρίες που δεν καταδέχεσαι να ασχοληθείς με την πολιτική, είναι ότι καταλήγεις να σε κυβερνούν οι κατώτεροί σου»
ΠΛΟΗΓΗΣΗ

Παπανδρέου Γιώργος : Ένας Διάβολος με Αγγελικό πρόσωπο

Όταν στη ΔΕΘ του 2005 (19/09) ο Γιώργος Παπανδρέου ρωτήθηκε εάν είναι ένας ευγενής πολιτικός, χωρίς τσαμπουκά ή διάβολος με αγγελικό πρόσωπο, απάντησε:  «Oύτε το ένα, ούτε το άλλο. Oύτε τσαμπουκάς και τσάμπα μάγκας είμαι, ούτε ελπίζω να είμαι διάβολος με το αγγελικό πρόσωπο, που ήταν τελικά χαρακτηρισμός που έκανε ο Nτενκτάς για μένα. Πιστεύω ότι είμαι ειλικρινής, είμαι ανοιχτός στις απόψεις, αλλά ποτέ δεν είχα φοβηθεί να πάρω δύσκολες αποφάσεις».

Όταν στη ΔΕΘ του 2005 (19/09) ο Γιώργος Παπανδρέου ρωτήθηκε εάν είναι ένας ευγενής πολιτικός, χωρίς τσαμπουκά ή διάβολος με αγγελικό πρόσωπο, απάντησε:  «Oύτε το ένα, ούτε το άλλο. Oύτε τσαμπουκάς και τσάμπα μάγκας είμαι, ούτε ελπίζω να είμαι διάβολος με το αγγελικό πρόσωπο, που ήταν τελικά χαρακτηρισμός που έκανε ο Nτενκτάς για μένα. Πιστεύω ότι είμαι ειλικρινής, είμαι ανοιχτός στις απόψεις, αλλά ποτέ δεν είχα φοβηθεί να πάρω δύσκολες αποφάσεις».

Οι Τούρκοι ακόμη και σήμερα δεν μπορούν να ξεχάσουν την ομιλία του πρώην Πρωθυπουργού, στις 07/01/2011, στη Διάσκεψη Τούρκων Πρέσβεων στο Ερζουρούμ. Άλλωστε, τα σχόλια των Τουρκικών ΜΜΕ μετά τη διάσκεψη, ήταν πολύ παραστατικά...

Εκεί απέδειξε πως ο χαρακτηρισμός του ανήκει δικαιωματικά. Χαρακτηρισμός που είναι ένας ακόμη τίτλος τιμής για κάποιον που ξέρει πολύ καλά το "παιχνίδι" της Διπλωματίας, της εξωτερικής πολιτικής αλλά και των γεωπολιτικών.

Ένας τίτλος τιμής που δόθηκε για μία και μοναδική φορά από τους Τούρκους, σε πολιτικό άλλης χώρας...

#Παπανδρέου Γιώργος #Rauf Denktaş


ΔΙΑΔΩΣΕΤΟ
ΣΥΝΘΗΜΑ ΚΙΝΗΜΑτος

Archi Damos

ΚΙΝΗΜΑτίας : «Εις υγείαν των πρώην ΚΚΕδων που μαθήτευσαν στο ΠΑΣΟΚ και σήμερα παίρνουν το πτυχίο τους στα θρανία του ΣΥΡΙΖΑ με δάσκαλο τον Καμμένο Πάνο».

ΚΑΝΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ στο DISQUS, ΤΣΑΜΠΑ ΕΙΝΑΙ!: